Samenwerkend leren in het basisonderwijs

http://<iframe width=”504″ height=”565″ title=”Ingevoegde bijdrage” src=”https://www.linkedin.com/embed/feed/update/urn:li:share:6599619162518224896″ frameborder=”0″ allowfullscreen=””></iframe>

Over de kracht van peer to peer onderwijs heb ik afgelopen week weer een studieochtend mogen verzorgen. Ditmaal over samenwerkend leren in het basisonderwijs. De kracht van peer to peer onderwijs is groot, doeltreffend én inspirerend voor ons als leerkrachten en docenten. Laten we wat meer vertrouwen hebben in de kids zodat we hen kunnen laten schitteren

 

Nieuws

Goede doelen

Goede doelen

Ieder jaar kies ik een goed doel om te steunen – een bijdrage die hopelijk een positief verschil maakt. Het liefst kies ik een kleine

Lees meer »

Peercoaching toen en nu

Peercoaching heeft een rijke historie in het voortgezet onderwijs. Deze onderwijsmethode heeft zich in de afgelopen decennia ontwikkeld tot een waardevol instrument voor zowel persoonlijke

Lees meer »

Co-training docenten peerchoaching

Co-training van coördinatoren is een belangrijke fase tijdens het implementatieproces. Het is een samenwerkingsgerichte methode waarbij coördinatoren en de trainer van Tutorleren VO samen verantwoordelijk zijn voor en elkaar ondersteunen tijdens de training van deze peercoaches.

Lees meer »